Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
X

Bądź na bieżąco

Zapisz się na nasz newsletter

Sponsorzy i partnerzy

Czym może być dla kobiety „strategia piękna”?
2018-03-09 11:30:00

W Delia Cosmetics mówimy, że „strategia piękna” to wszystko, co robimy w życiu, żeby czuć się pięknym. Możesz stworzyć własny plan na bycie piękną każdego dnia i żyć według osobistej strategii.


"Od 20 lat w Delia Cosmetics jesteśmy z kobietami z całej Polski i prawie 80 krajów świata. Poprzez tworzenie kosmetyków pomagamy codziennie znajdować piękno i czuć się wyjątkowo bez względu na wiek.

Towarzyszymy Ci w pracy, w domu, w podróży i podczas realizowania pasji. Jesteśmy w szczęśliwych chwilach, ale także wtedy, gdy masz słabszy dzień. Sprawdzamy się zawsze tam, gdzie nas potrzebujesz.

Filozofia „strategii piękna” nie opiera się jedynie na wysokiej jakości kosmetykach w dobrej cenie, które czynią Cię piękną fizycznie. Jest jeszcze coś więcej - tworzymy z pasją w rodzinnej atmosferze, gdzie zawsze ponad wartościami materialnymi stoi człowiek, jego zdrowie i szczęście.

Na każdym etapie pracy przyświeca nam idea niesienia pomocy, którą kultywują właściciele – Państwo Alina i Józef Szmich z synem Karolem, aktualnym prezesem firmy. To dzięki nim wspieramy zarówno piękno zewnętrzne, ale również to co związane z dobrą kondycją ciała i umysłu kobiet, bo piękno to też zdrowie. Dlatego propagujemy profilaktykę i bierzemy udział inicjatywach takich jak działalność Kwiatu Kobiecości, BraDay czy Fundacji Piękniejsze Życie.

Wspieramy również podopiecznych fundacji Gajusz, przeznaczając cześć zysku ze sprzedaży sztandarowego produktu Delia Cosmetics - henna do brwi i rzęs.

Realizując naszą strategię wiemy, że warto pomagać, czego potwierdzeniem jest uhonorowanie nas nagrodą Dobroczyńca Roku 2017.

 

 



Poznaj nas bliżej.

 

Delia Cosmetics zaczęła się od przemyśleń w laboratorium Politechniki Łódzkiej, kiedy to chemik Józef Szmich podczas swojej pracy naukowej analizował produkty rynkowe do koloryzacji włosów. Praca nad projektem zrodziła pomysł nad własną recepturę rozjaśniacza do włosów, który był pożądanym produktem szczególnie na rynkach wschodnich. Wówczas u młodego, dobrze zapowiadającego się naukowca zakiełkowała myśl o własnym biznesie. Tak oto w 1998 roku zrodził się pomysł na nową polską markę kosmetyczną, której nazwa miała odzwierciedlać kobiecość i być łatwa do wymówienia w każdym języku - finalnie powstała Delia Cosmetics produkująca kosmetyki pod marką Delia.
Po obronie doktoratu Józef Szmich porzucił świat naukowy dla biznesu, angażując rodzinę w rozwój przedsiębiorstwa. Wraz z żoną Aliną i synem Karolem stworzyli spółkę wytwarzającą kosmetyki.

Rozjaśniacz do włosów Delia Cosmetics był hitem sprzedażowym końca lat 90-tych. Jednak doświadczenie naukowe Józefa Szmich nie pozwoliło mu osiąść na laurach, a chęć rozwoju marki i biznesu, sprawiła, że powstał kolejny doskonały produkt, który do dziś jest w Polsce liderem w kategorii – henna do brwi i rzęs. Ten sztandarowy produkt marki stał się motorem do rozwoju technologii i inwestycji w kategorię kosmetyków do makijażu.

Dziś Delia Cosmetics to pełna kosmetyków do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała. Firma jest też właścicielem i producentem marki Cameleo , specjalizującej się w pielęgnacji koloryzacji włosów. "

Artykuł sponsorowany w ramach kampanii Piękna bo zdrowa