Coroczna kampania KEVIN.MURPHY – Różowa Siła w październiku będzie miała swoją kolejną odsłonę. Tym razem pod hasłem Jesteś silniejsza, niż myślisz marka będzie wspierać profilaktykę zdrowotną kobiet wspierając walkę z rakiem piersi, który jest jednym z najczęściej występujących nowotworów. Przez cały miesiąc na swoich profilach społecznościowych, marka będzie edukować, przedstawiać historie kobiet, które wygrały z chorobą, a także uczyć jak budować pewność siebie oraz wiarę we własne możliwości. Kampania ma na celu również uświadamianie kobiet, że każda z nas jest inna, a także, że w różny sposób odnajdujemy wewnętrzną siłę.

W kampanię zaangażowana będzie dr. Agnieszka Nalewczyńska ginekolog- położnik, która na swoich kanałach społecznościowych zbudowała ogromną społeczność kobiet, za pomocą wyrazistych przekazów edukuje i uświadamia, jak ważna jest wczesna diagnostyka. Dodatkowo w kampanie będą zaangażowani znani celebryci, influencerzy oraz eksperci, którzy będą udzielali porad oraz będą dzielić się swoim doświadczeniem.

W tym roku marka rozszerzy swoje działania edukacyjne nie tylko w zakresie wczesnego wykrywania raka piersi, ale także na raka szyjki macicy. Stąd współpraca z Fundacją Kwiat Kobiecości i jej założycielką Idą Karpińską. Ida, opierając się na osobistych doświadczeniach w walce z rakiem szyjki macicy, rozumie wszystkie aspekty — zarówno na poziomie medycznym, jak i osobistym — jest doskonale świadoma znaczenia publicznego postrzegania tej choroby i panującej wśród kobiet dostatecznej informacji.

KEVIN.MURPHY RÓŻOWA SIŁA TO:

  • Edukacja i wykłady ekspertów w zakresie profilaktyki i diagnostyki raka
  • Warsztaty online z budowania pewności siebie
  • Historie kobiet, które wygrały z chorobą
  • Metamorfozy Amazonek
  • Materiały edukacyjne

„Różowa Siła” to także wsparcie finansowe. Część dochodu z październikowej sprzedaży wszystkich różowych produktów KEVIN.MURPHY, które również będą dostępne w promocyjnej cenie, zostanie przekazana Federacji Stowarzyszeń Amazonki. W tym roku dostępny jest również dedykowany kampanii zestaw “More Than Pink” z kultową serią Plumping oraz elastycznym lakierem Session.Spray.Flex w małej pojemności. W kampanii wezmą udział salony fryzjerskie na terenie całej Polski oraz sklep internetowy hair2go.pl Wszystko to, by nagłośnić problem występowania raka piersi, edukować i wspierać kobiety.

Produkty dostępne w salonach partnerskich KEVIN.MURPHY i na www.hair2go.pl