27 września 2021 r. startuje VII edycja znanej kampanii społecznej „Diagnostyka Jajnika”. Akcja organizowana jest przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości i ma na celu jak najszersze zainteresowanie kobiet badaniami diagnostycznymi w kierunku raka jajnika. Tegoroczna odsłona kampanii odbywa się pod zagadkowym hasłem …, a jej Ambasadorką jest Anna Dereszowska. W trakcie konferencji przedstawione zostaną wyniki najnowszego badania zrealizowanego wśród kobiet na temat świadomości i profilaktyki chorób ginekologicznych, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy IQS na zlecenie Organizacji Kwiat Kobiecości. Projekt społeczny „Diagnostyka Jajnika” www.diagnostykajajnika.pl realizowany jest przez Kwiat Kobiecości od 2015 roku i koncentruje się na temacie wczesnej diagnostyki raka jajnika. W Polsce problem zachorowalności i umieralności kobiet na ten rodzaj nowotworu wciąż jest poważny. Każdego roku aż 2800 kobiet umiera na raka jajnika z powodu zbyt późnego wykrycia nieprawidłowości. Dodatkowo pandemia COVID-19 negatywnie wpłynęła na regularność wizyt kontrolnych u ginekologa. Dlatego też w tym roku kampania skierowana jest do kobiet, które od dwóch lat nie były na badaniach. Zapraszamy do oglądania!

KLIKNIJ I ZOBACZ FILM