To już druga edycja kampanii Kwiatu Kobiecości, która ma na celu uświadomić Polki jak ważna jest diagnostyka nowotworowa. Niemal co trzecia kobieta nie wie jakie badania powinna wykonać w przypadku obciążeń genetycznych nowotworami ginekologicznymi. Kampania “Diagnostyka jajnika”, która w tym roku odbywa się pod hasłem – Twoja historia nie musi być złośliwa, a której ambasadorkami są aktorka Anna Korcz z córką Anną, wzbudziła ogromne zainteresowanie na konferencji prasowej w PAP.

W tym roku dzięki wsparciu Partnerów Medycznych Kampanii: placówkom medycznym POLMED i laboratoriów medycznych SYNEVO Kwiat Kobiecości dysponować będzie 100. bezpłatnymi pakietami badań laboratoryjnych na oznaczenie obecności poziomu markera CA-125 oraz HE 4 (Test Roma) wraz z USG TV i konsultacjami lekarskimi do ich wyników, które przeznaczy na akcje specjalne w kobiecych magazynach. Zachęcać będziemy do udziału w konkursie kobiety, które podejrzewają, że są w grupie ryzyka zachorowania na raka jajnika i od pewnego czasu odczuwają przewlekłe dolegliwości w jamie brzusznej. Aby wygrać bezpłatne badanie, należy śledzić stronę organizacji www.kwiatkobiecosci.pl Partnerami merytorycznymi kampanii zostali: Polskie Towarzystwo Onkologiczne, Zakład Genetyki i Patomorfologii, Międzynarodowe Centrum Nowotworów Dziedziczonych oraz Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Narodowy Fundusz Zdrowia, Uczelnia Łazarski, Fundacja Małgorzaty Braunek– „Bądź”. Przeprowadzenie akcji specjalnych i promocji kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie partnerów medycznych i sponsorów: placówki medycznej- POLMED, laboratorium medycznego – SYNEVO oraz producenta kosmetyków naturalnych – Nacomi.

Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny i portale: Gala, Glamour, Claudia, Dobre rady, Samo zdrowie, Imperium Kobiet, Law Business Quality, O czym lekarze ci nie powiedzą, Zdrowie Pacjenta, Dziewczyny trenują, Ohme.pl, WP abczdrowie, nakoncuczerwonegodywanu.pl, damosfera.pl, naobcasach.pl, sukcesjestkobieta.pl, zwrotnikraka.pl, medexpress.pl, onkoline.pl, forumginekologiczne.pl, forumonkologiczne.pl, Zatokapiekna.pl i Telewizja Polska Program 3.

Partnerami kampanii są również: Instytut badawczy IQS, Instytut Monitorowania Mediów, IMS – sensory media. Koszulkę kampanii zaprojektowała Dorota Goldpoint, która również wystylizowała ambasadorki do sesji zdjęciowej. Zdjęcia sesyjne wykonała Dorota Czoch a dokumentację fotograficzną – Weronika Jarząbek. Stylizacją fryzur zajęło się studio Szymojko&Dziewoński. Materiałami promocyjnymi, ich wykonaniem i wydrukowaniem – Miła Drukarnia. Materiały video powstały dzięki uprzejmości firmy Flaashh. Sił i energii do pracy nad kampanią zapewniła firma Homemade.pl

KLIKNIJ I ZOBACZ FILM