Diagnostyka jajnika
Najnowszy wpis:
VII edycja ogólnopolskiej kampanii społecznej “Diagnostyka Jajnika” – 27.09-31.10.2021
To już VII edycja kampanii społecznej „Diagnostyka jajnika”. W tym roku ma ona na celu jak najszersze zainteresowanie kobiet badaniami diagnostycznymi, które umożliwiają odpowiednio wczesne dostrzeżenie zmian i wykrycie nowotworu. Tegoroczna odsłona odbywa się pod hasłem POSZUKIWANA i skierowana jest do kobiet, które ostatni raz robiły badania u ginekologa ponad dwa lata temu.
W Polsce każdego roku aż 2800 kobiet umiera na tę chorobę z powodu zbyt późnego wykrycia nieprawidłowości. Choroby nowotworowe nie mogą czekać z ustaleniem rozpoznania i rozpoczęcia leczenia. Niestety w Polsce na diagnozę czeka się średnio 4 lata. Dodatkowo pandemia COVID-19,negatywnie wpłynęła na regularność wizyt kontrolnych u ginekologa, przez co rak jajnika jest coraz częściej rozpoznawany w stadium zaawansowanym, z przerzutami
Na potrzeby kampanii powstał emocjonalny spot z udziałem Anny Dereszowskiej, w którym poszukiwane są kobiety, widziane ostatni raz na badaniach jajnika dwa lata temu. „Ty też jesteś POSZUKIWANA. Zgłoś się na badania. Możesz uratować swoje życie” – zwraca się do kobiet Ambasadorka akcji, która ma z tą chorobą osobiste doświadczenie – jej mama zmarła gdy Anna miała 9 lat.
Archiwum
VI odsłona Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej “Diagnostyka jajnika” 28.09. – 31.10.2020
DUBLA NIE BĘDZIE – badaj się regularnie! W VI już odsłonie kampanii „Diagnostyka jajnika” chcemy zwrócić uwagę na rolę, jaką w diagnostyce raka...
Raport z badania na temat świadomości profilaktyki chorób ginekologicznych – agencja badawcza IQS
Podczas konferencji inaugurującej VI. odsłonę Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej "Diagnostyka jajnika" Agencja badawcza IQS przedstawiła „Raport z...
Diagnostyka Jajnika – kampania społeczna edycja V #Obserwuj
W tegorocznej odsłonie kampanii chcemy wzbudzić w kobietach nawyk dokładnej obserwacji ciała i reagowania na sygnały, które daje nam organizm. Aktywne życie zawodowe, czy realizacja kolejnych celów nie pozwalają na dostateczną uważność.