Za nami uroczysta gala finałowa Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej – „Piękna bo Zdrowa”

W środę, 1 marca, w Teatrze Palladium, odbyła się uroczysta Gala podsumowująca VIII edycję Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”. Wieczór pełen wzruszeń i pięknych emocji. 59 osób i instytucji odebrało statuetki i  specjalne podziękowania od Idy Karpińskiej, Prezesa organizacji. Uroczystą galę poprowadziła Ewa Wojciechowska, dziennikarka, autorka portalu ewawojciechowska.plMateusz Hładki, dziennikarz TVN.

fot. Weronika Jarząbek

Na gali obecne były ambasadorki tegorocznej kampanii: Anita Sokołowska, Paulina Chruściel i Anna Kalczyńska, które wspólnie z Idą Karpińską wręczały wyróżnienia. Swoją obecnością zaszczyciły nas również znane osoby z małego i dużego ekranu, przyjaciele Kwiatu Kobiecości. W wejściu do teatru szczególną uwagę zwrócił wyjątkowy model stylowego Fiata 500 cabrio, cały w czerwonych kwiatach logotypu organizacji, idealnie wpisujący się w tegoroczny pomysł kreacji całej kampanii. Ambasadorki akcji właśnie nim „wpadały na przegląd do ginekologa”.

fot. Weronika Jarząbek

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

Uroczysty wieczór otworzył Pan Piotr Kamiński, który przeczytał wzruszający list, a który przyjechał specjalnie ze Stargardu na zaproszenie Kwiatu Kobiecości, żeby podzielić się swoją historią związaną z walką o życie żony, chorującej na nowotwór jajnika.

fot. Weronika Jarząbek

Następnie zaproszony na scenę doktor Andrzej Nowakowski wyjaśnił wszystkim na czym polegała tegoroczna odsłona kampanii i dlaczego hasło przewodnie „Wpadnij na przegląd do ginekologa” trafiło idealnie z przesłaniem nie tylko do kobiet ale i w szczególności do mężczyzn.

fot. Weronika Jarząbek

Zaproszeni goście obejrzeli również film z inauguracji kampanii „Piękna bo Zdrowa”, która odbyła się na placu Defilad pod Kinoteką w Warszawie, a specjalne wyróżnienie i podziękowanie odebrał Pan Piotr Muzyczuk, dyrektor ds.logistyki Bydgoskiego Centrum Onkologii. Placówka jako jedyna w Polsce udostępniła cytobus do akcji na bezpłatne pobranie kobietom cytologii. Do badania zgłosiło się w ciągu dwóch dni ponad 300 kobiet!

fot. Weronika Jarząbek

W tym roku organizacja Kwiat Kobiecości obchodzi 10 lat swojej działalności na rzecz kobiet. Gala była idealną okazją do wręczenia jej założycielce, Idzie Karpińskiej, przez Krzysztofa Gojdzia, wspierającego akcje propagowane przez fundację, wyjątkowych podziękowań.

„Uratowałaś życie ponad 400 kobietom, każdą znasz z imienia i nazwiska, to wspaniałe, że jesteś i że kobiety mogą liczyć na Ciebie” – powiedział wzruszony Krzysztof Gojdź, wręczając piękne białe róże.

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Weronika Jarząbek

W pierwszej części gali rozdane zostały wyjątkowe statuetki Kwiatu Kobiecości, a Ida Karpińska podziękowała Sponsorom kampanii i poinformowała wszystkich o wynikach inauguracji warszawskiej, podczas której ponad 300 kobiet zrobiło bezpłatną cytologię:

„Już od kilku lat nasza uroczysta Gala jest idealną okazją by chociaż na chwilę zwyczajnie – zatrzymać się i zastanowić, co tak naprawdę jest w życiu najważniejsze. Okazja o tyle szczególna, iż na widowni siedzą ludzie o pięknych sercach, wspaniałych intencjach, którzy z moją organizacją są od lat i wiedzą, co znaczy – być odpowiedzialnym. Dziękuję Wam za tę odpowiedzialność, bo dzięki niej, mogę ratować coś absolutnie świętego – życie. Proszę sobie wyobrazić, iż tylko podczas inauguracji naszej kampanii „Piękna bo zdrowa” na Placu Defilad pod Kinoteką, 30 kobiet spośród 300 przebadanych otrzymało czerwone światło: uwaga, coś jest bardzo nie w porządku!  30 kobiet! Pozwolę sobie w ich imieniu pokłonić się wszystkim Partnerom akcji – to Wy uratowaliście te kobiety! Dlatego tak żarliwie, niepogodzona ze statystykami walczyć będę o każdą z kobiet, niezależnie od tego ile ma lat i co robi. I użyję do tego wszelkich środków by Was drodzy Sponsorzy do moich pomysłów zapalić i zaangażować”.

fot. Weronika Jarząbek

Statuetki Kwiatu Kobiecości 2017 otrzymali:
1.           marka Iladian, Aflofarm Farmacja Polska
2.           TZMO SA marka Bella
3.           Marka Fiat
4.           Katarzyna Trawińska, marka PROUVE
5.           Ogólnopolska Sieć Centrów Medycznych POLMED
6.           Warszawska Szkoła Reklamy
7.           Jaga Hupało Born to Create
8.           Jacek Poremba, fotograf
9.           Firma badawcza IQS
10.         Wydawnictwo Bauer
11.         Grupa Wirtualna Polska
12.         Magazyn Wesele
13.         Kino Helios
14.         Teatr Palladium, Fundacja UNIVERSITATIS VARSOVIENSIS
15.         Miasto Stołeczne Warszawa
16.         Dorota Goldpoint, projektantka

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Weronika Jarząbek

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Weronika Jarząbek

Specjalne podziękowania za wsparcie merytoryczne otrzymały:
1.           Polskie Towarzystwo Ginekologiczne
2.           Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne
3.           Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej
4.           Polska Unia Onkologii

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

Dyplom Honorowego Ambasadora Kwiatu Kobiecości otrzymała Ewa Kustroń – Zaniewska, redaktor naczelna magazynu Kobieta i Życie.

fot. Weronika Jarząbek

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

Muzyczną gwiazdą wieczoru był zespół Blue Cafe i Dominika Gawęda. W przepięknej scenografii i bajkowej scenie, wokalistka zaśpiewała swoje najpiękniejsze utwory, m. in.: „Zapamiętaj”, „Czas nie będzie czekał”, „Buena”. Zaproszeni goście długo jeszcze z zachwytem mówili o występie zespołu  w galowych kuluarach po jej zakończeniu.

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

W drugiej części gali, wręczone zostały specjalne podziękowania za pomoc w realizacji kampanii zarówno Sponsorom jak i mediom zaangażowanym w promocję akcji. To dzięki nim 8. edycja miała ponad tysiąc publikacji w internecie, prasie, radiu i telewizji. To niebywały sukces medialny tegorocznej edycji.

W tym roku podziękowania otrzymali:
1.           Klinika Kobiet Medifem
2.           Rovers
3.           Nutricia Medyczna –  Producent preparatów odżywczych Nutridrink Protein
4.           Marka PAESE Cosmetics
5.           Boehringer Ingelheim
6.           MOHITO
7.           Sylveco
8.           DEICHMANN
9.           Dom produkcyjny SLOWART
10.         STUDIO TĘCZA
11.         MOVE MEDIA
12.         TV STUDENT
13.         HEALT TV
14.         LOKAL MEDIA
15.         STYLE IN TOUCH
16.         Instytut Monitorowania Mediów
17.         Kino Kobiet
18.         KINOTEKA
19.         POCZTA KWIATOWA
20.         DEER LOGO, Ida Nowosielska
21.         Restauracja Nasza Pasza
22.         FOOD SQUAD
23.         WYDAWNICTWO AGORA
24.         MAMADU
25.         MAGAZYN ZDROWIE
26.         PORADNIKZDROWIE.PL
27.         M JAK MAMA
28.         Magazyn ŚWIAT ZDROWIA
29.         Magazyn MOJE ZDROWIE
30.         MODA NA ZDROWIE
31.         ZDROWIE Z WYBORU
32.         ZWROTNIK RAKA.PL
33.         PORTALEMEDYCZNE.PL
34.         Magazyn WRÓŻKA
35.         NIEPŁODNIRAZEM.PL
36.         KLIKNIJWZDROWIE.PL
37.         Magazyn Dobra Mama
38.         Portal mp.pl

fot. Weronika Jarząbek fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Weronika Jarząbek

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Weronika Jarząbek

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

Tradycyjnie wręczanym statuetkom i podziękowaniom Kwiatu Kobiecości towarzyszyły bukiety cytologiczne przygotowane przez Pocztę Kwiatową, do których wykorzystano szczoteczki cytologiczne marki Rovers.

fot. Weronika Jarząbek

Tegoroczna edycja ogólnopolskiej kampanii – „Wpadnij na przegląd do ginekologa”  była nawiązaniem do koncepcji przeglądu samochodu. Zaangażowały się w nią znane i lubiane gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel, Anna Kalczyńska. W sesji zdjęciowej do materiałów promocyjnych kampanii wziął udział dr n. med. Andrzej Nowakowski – specjalista w zakresie położnictwa i ginekologii oraz ginekologii onkologicznej. Zwracał on szczególną uwagę na szczoteczkę cytologiczną, niezbędną do poprawnego badania ginekologicznego. Zdjęcia do materiałów reklamowych kampanii  wykonał znany fotograf gwiazd Jacek Poremba. Organizacja po raz pierwszy zaprosiła do współpracy markę Fiat. Stylowy Fiat 500 cabrio idealnie wpisał się w koncepcję komunikacji, którą przygotował zespół Kwiatu Kobiecości.

Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa” wystartowała 21 stycznia. Jej celem było zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.

Spot reklamowy kampanii został przygotowany przez dom produkcyjny SlowArt, przy współpracy z Warszawską Szkołą Reklamy. Spot emitowany był we wszystkich kinach sieci Helios w ramach wydarzenia „Kino Kobiet”, na nośnikach MOVE MEDIA – w TV Konsumenckiej sieci hipermarketów TESCO oraz w programie BTV w klubach fitness w całym kraju, na nośnikach reklamowych HealthTV w przychodniach m.in. Euro Medic, Scanmed, Swissmed, CenterMed, POLMED, na nośnikach należących do LOKAL MEDIA w sieci sklepów PIOTR I PAWEŁ oraz INTERMARCHE, w telewizji interaktywnej Style in Touch na 9 tabletach w prestiżowych salonach, na nośnikach reklamowych TV STUDENT w uczelniach wyższych, w komunikacji miejskiej w Warszawie oraz w placówkach Poczty Polskiej.

Plakaty kampanii pojawił się na nośnikach przy kasach w sieci sklepów Deichmann i kinach Helios. Specjalnie w ramach kampanii przygotowana została ulotka informacyjna kampanii, która dystrybuowana była w: sklepach marki Mohito, kinach Helios oraz kinie Kinoteka.

W ramach VIII odsłony Kwiat Kobiecości przekazał 4700 kuponów na bezpłatne badanie cytologiczne oraz kupony uprawniające do 30% zniżki na konsultację ginekologiczną, HPV metodą PCR, USG ginekologiczne, USG piersi, które można jeszcze realizować do końca maja w placówkach Centrum Medycznego POLMED na terenie całej Polski. Kupony na bezpłatne cytologie zamieszczone były w wydaniach magazynów wydawnictwa Bauer: Tina, Kobieta i Życie, Świat Kobiety, Naj, Olivia oraz na portalach: poradnikzdrowie.pl i mjakmama.pl.

Gala finałowa kampanii została przygotowana przy ogromnym wsparci: Drygas Design, Dominik Drygas, który przygotował całą oprawę scenograficzną gali,  Ewa Siniarska – Art of PR, odpowiedzialna za produkcję gali,  firma Kameleon, Agencja Sił Twórczych i Deer Logo, która przygotowała ściankę medialną, Body Concept – centrum kosmetyki estetycznej, GastroMagic – wypożyczalnia sprzętu gastronomicznego, Weronika Jarząbek oraz Dom Mediowy Slow Art, którzy zadbali o dokumentację wideo i fotograficzną wydarzenia. Catering na galę przygotowała restauracja Nasza Pasza.

fot. Weronika Jarząbek

fot. Weronika Jarząbek

Na zakończenie uroczystości wszyscy goście zostali zaproszeni na pyszny tort przygotowany przez markę Grycan – Lody od pokoleń.

fot. Weronika Jarząbek

fot. Katarzyna Boszko SlowArt

Wszystkim gościom obecnym na gali, Sponsorom i Partnerom kampanii ogromnie dziękujemy.

fot. Katarzyna Boszko SlowArt