Warszawa, 27.05.2021: Marka Douglas, która w tym roku obchodzi 111 rocznicę powstania i 20-lecie obecności w Polsce, rusza z kampanią pod hasłem LET’S DO BEAUTIFUL, stanowiącą manifest tolerancji oraz otwartości na różnorodność. Wartości, za którymi dzisiaj stoi firma Douglas prowadzą do redefinicji pojęcia piękna, wyrażonego przez myśl przewodnią: „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”.

„W nowej kampanii pokazujemy zmianę postawy i formułujemy nowe hasło, co jest naszym publicznym zobowiązaniem. Doceniamy piękno i jego różnorodność  – z dala od konwencjonalnej i jednowymiarowej koncepcji wyglądu zewnętrznego, w kierunku nowoczesnego i holistycznego jego zrozumienia. Let’s do beautiful to także apel o to, by spojrzeć na piękno nie tylko poprzez piękno zewnętrzne, ale poprzez wszystko, co składa się na indywidualność każdego z nas-  osobowość, postawy, zachowanie i fizjonomię.” – wyjaśnia Tina Müller, CEO grupy Douglas.

Co łączy zdjęcie splecionych dłoni i portrety kobiet w różnym wieku? Stanowią one preludium nowej komunikacji marki Douglas oraz ilustrują główne hasło LET’S DO BEAUTIFUL. Inicjuje ono radykalną zmianę: przejście od czysto powierzchownej definicji piękna, do jego rozumienia poprzez działania oparte na wartościach. Kampania opiera się na badaniach pokazujących, że to wartości, zachowania i działania są najważniejsze, kiedy mówimy o pięknych ludziach. Kampania opiera się o mocne wizualnie video, któremu towarzyszyć będzie seria wymownych zdjęć z prowokującymi do refleksji hasłami. Komunikacja marki odzwierciedla wartości i kierunki strategiczne marki Douglas.

„Wspólnie z agencją reklamową Jung von Matt zdecydowaliśmy się podejść do komunikacji marki w zupełnie inny sposób. Pokazujemy, że piękno to coś więcej niż piękna twarz, a przede wszystkim działania, które ludzie podejmują, by czynić świat piękniejszym”- mówi Susanne Cornelius, CMO grupy Douglas. „Przełamywanie stereotypów w branży kosmetycznej jest integralną częścią wartości wyznawanych przez naszą firmę. Tym razem jednak idziemy
o krok dalej. Wzywamy do większej życzliwości, empatii i tolerancji. Zmieniamy zupełnie podejście i perspektywę: od pięknego wyglądu do czynienia piękna, ponieważ ostatecznie o to w tym wszystkim chodzi”.

Wraz ze startem kampanii Douglas rusza z akcją wspierającą kobiety walczącez chorobami ginekologiczno – onkologicznymi. W dniach 27.maja – 8 czerwca 20% dochodu ze sprzedaży produktów marek: Dermacosmetics, #Innerbeauty, One.Two.Free! oraz jubileuszowej palety cieni Douglas Collection, zostanie przekazane na rzecz Fundacji Kwiat Kobiecości, która wspiera kobiety chorujące na raka szyjki macicy i raka jajnika, popularyzuje wiedzę odnośnie profilaktyki zdrowotnej oraz udostępnia bezpłatne badania ginekologiczne.

 

O kampanii
Kampania ‘Let’s Do Beautiful’ emitowana będzie na największych platformach video, social mediach –  Facebooku, Instagramie, TikToku. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, na Douglas.pl, we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce.


Spot:
https://www.youtube.com/watch?v=5Kat8k5DlIY
Spot do pobrania: https://we.tl/t-zo3eJ4w14U
LP kampanii: https://www.douglas.pl/pl/c/wyjatkowe-prezenty/72

 

O Douglas
Douglas jest wiodącą platformą beauty w Europie, która w swojej ofercie posiada ponad 130 000 produktów kosmetycznych i lifestyle’owych, dostępnych w sklepie online, marketplace oraz perfumeriach stacjonarnych.
Douglas inspiruje klientów do własnej interpretacji pojęcia piękna oraz zapewnia klientom szeroki wachlarz asortymentu. W 2021 roku Douglas uzyskał Diversity Certification w ramach inicjatywy BeyondGenderAgenda reprezentując różnorodność i równe szanse. Ciągła ekspansja szybko rozwijającego się biznesu e-commerce jest przedmiotem strategii #FORWARDBEAUTY.DigitalFirst, stawiającej obszar digitalu na pierwszym miejscu.
W latach 2019/2020 grupa Douglas osiągnęła sprzedaż na poziomie 3,2 miliarda Euro w kategorii zapachów, kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych, produktów do włosów oraz suplementów diety i akcesoriów. W Polsce Douglas posiada 143 perfumerii w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.

#letsdobeautiful