Zobacz jak powstawała sesja zdjęciowa szóstej edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej “Piękna bo Zdrowa” pod honorowym patronatem Pani Anny Komorowskiej Małżonki Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, z udziałem Ambasadorek kampanii: Joanny Koroniewskiej, Tamary Arciuch, Agnieszki Warchulskiej, dziennikarki Kingi Burzyńskiej oraz Idy Karpińskiej Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości.

Patronami merytorycznymi kampanii realizowanej pod hasłem. Zrób badanie ginek ( ) logiczne. Nie bierz problemu w nawias! Koniec wymówek! są Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne ,Polska Unia Onkologii, Polskie Towarzystwo Patologów. Patronat nad kampanią objęli Narodowy Fundusz Zdrowia, a także dwie międzynarodowe organizacje ECCA – European Cervical Cancer Association (Europejskie Stowarzyszenie Raka Szyjki Macicy) oraz WACC — Women Against Cervical Cancer (Kobiety Przeciwko Rakowi Szyjki Macicy).

O tym, dlaczego warto się badać i nie zapominać o regularnych wizytach ginekologicznych, przekonują wszystkie osoby, instytucje i firmy zaangażowane w organizację VI edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna bo Zdrowa”, w tym patroni medialni kampanii: portale wp.pl, naszemiasto.pl, zdrowie.gazeta.pl naobcasach.pl, magazyn Wesele, czasopisma: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj. Monitoringiem mediów zajmuje się Instytut Monitorowania Mediów. Przeprowadzenie kampanii nie byłoby możliwe, gdyby nie wsparcie sponsorów i partnerów: PZU Zdrowie, TZMO SA (marka Bella), FM Group, Roche Diagnostics, GlaxoSmithKline, Tantum Rosa, Becton Dickinson. Stroje dla Ambasadorek Kampanii przygotowała firma Mohito, a zdjęcia wykonał Jacek Poremba przy współpracy z agencją ShootMe Photographers & Production. Kampanię „Piękna bo Zdrowa” wspierają również Jaga Hupało Born to Create, agencja Trendsetter. Nad tym, aby nasze ambasadorki miały energię czuwał catering Smaki Miasta.

KLIKNIJ I ZOBACZ FILM