21 stycznia 2016 roku, po raz ósmy, wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. W tegoroczną odsłonę akcji zaangażowały się znane i lubiane gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel, Anna Kalczyńska a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. W spocie wziął udział dr n. med. Andrzej Nowakowski – specjalista w zakresie położnictwa i ginekologii oraz ginekologii onkologicznej.
Tegoroczne hasło kampanii „Wpadnij na przegląd do ginekologa” jest nawiązaniem do koncepcji przeglądu. Skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo robiąc coroczny przegląd, to powinnyśmy zadbać również o siebie i nasze życie. Dlatego Kwiat Kobiecości wraz z marką Fiat 500 cabrio chcąc podkreślić ideę corocznych przeglądów samochodów, zachęca także do regularnych badań ginekologicznych. Dlatego na plakacie kampanii oraz w spocie ambasadorki udają się stylowym Fiatem 500 cabrio na przegląd do ginekologa.
Spot reklamowy kampanii został przygotowany przez dom produkcyjny SlowArt, przy współpracy z Warszawską Szkołą Reklamy.